יום שבת, 28 ביולי 2018

אלבום יומולדת 70

אתמול חגגו לדוד שלי האהוב שרגא יומולדת 70.
הגיל אצלו זה רק מספר כי בהוויה שלו הוא ילד נצחי.
האיש שיודע הכי טוב בעולם לתקן טרקטורים ישנים ולהפיח בהם חיים. יש לו ידי זהב ולב בגודל של אוקיינוס.
אני יכולה להמשיך ולספר עליו מגילות...
מכיוון שאפשר לספר על שרגא כל כך הרבה הכנתי לו מתנה אלבום ברכות בגודל "1/2 8  * "1/6 6, באלבום 7 כפולות עם מקום ל 30 תמונות, הרבה כרטיסיות ותגיות.   


האלבום הסתובב אתמול במסיבה וכולם כתבו לו ברכות וסיפרו עליו סיפורים. 




צילמתי את האלבום ללא תמונות, אם כי, יש בו מקום ל 30 תמונות לפחות ומקום לכתוב המון... (מי סופר) ברכות וסיפורים בתגיות וכרטיסיות.
הצצה לכמה תמונות מהאלבום
כפולה ראשונה  - זו ילדותי 



בתוך האלבום הכנתי כרטיסיות עם מידע על שרגא כמו סיפור הלידה המעניין שלו, 





 כפולה שניה  -צבא ותחביבים.
השיר האהוב עליו הוא השיר ילד של אבא - מוקי אביב . איך התאימה לי בול החותמת של קסם שימושי.





כפולה שלישית  - חתונה
  



כפולה רביעית - רגעים
מקום לחלק מהסיפורים,חברים....



 נסיעות, טיולים...



כפולה חמישית  - משפחה והכי חשוב הנכדים!




הכנתי 5 כרטיסיות עבור כל אחד מהנכדים / נכדות שהם חלק מאוד מאוד חשוב בחייו.



כפולה 6  - אוסף תמונות - 
בכל זאת 70 שנה...



 כפולה 7  - שפע ברכות



מעטפה לברכות - מקום לתיוק  ברכות שנכתבו מראש וטקסטים שהוקראו במסיבה



 ו - 12 כרטיסיות משרדיות עם חותמות בהן ירשמו ברכות




הסטאק שהתאים לי בול TRAVEL NOTES של TRIMCRAFT N
מרעותא
הצ'יבורדים והקרדסטוק קראפט לבסיס של האלבום מהסדריה.
נעזרתי ב 1-2-3 PUNCH BORDER ׁׁ(פאנץ' מעטפות) להכנת המגרעות ולראשי התגיות הגדולות. זהו אחד הכשירים הראשונים שקניתי אצל מימס ואני משתמשת בו המון.

שמחה שהייתם כאן,
רינת

2 תגובות:

  1. איזה יופי! עלית על הגל עם כל הפעילות שלך כל הכבוד!

    השבמחק
  2. סמואלה, איזה כיף שהיית בבלוג והשארת לי תגובה. תודה רבה.

    השבמחק

לאתר החדש