יום שישי, 17 באוגוסט 2018

מחברת ללין

רוצה לשתף אותכם...
לין החברה של הבן שלי, נמצאת בתהליכי מיון אחרונים לקורס קצינים.
רציתי להפתיע אותה עם מתנה ולהכין לה מחברת מעוצבת ונשית שיכולה להיות שימושית בבה"ד 1.
ביום שישי לין שאלה אותי אם אני יכולה להכין לה מחברת יפה כי היא בטח תצטרך מחברת והיא רוצה כזו כמו שאני מכינה.

מה עכשיו?

לגלות שאני כבר התחלתי להכין?
להכין איתה אחת חדשה? 

כמובן שמאוד שמחתי לבקשה.

כי - לין מרגישה בנוח לבקש.
וכי קלעתי בול ומחברת זה מה שהיא צריכה.
וכי היא אוהבת את מה שאני עושה.

אז גיליתי שאני בדיוק באמצע הכנת מחברת בשבילה ו... התיישבנו שתינו לסיים את המחברת שלה...




הסטאק צבעים של אביב של אושרת קורן
כרטיסיות שרעות ברוב נדיבותה פרגנה לנו בפסח (שוב תודה)
מחברת ממקס סטוק שפרקתי, עטפתי והרכבתי מחדש לפתיחה בעברית
נקודות חן
וואשי טייפ
דפי ממו
מדבקות מרעותא
סרטים לקישוט
צ'ארמים שקניתי מזמן מ EBAY
תופסן / קליפס  לדפים
חצי כפתור סקוץ' מהסדריה -לסגירת המעטפה (לין ממש התלהבה).





כיס לפתקים ובינתיים שיהיה שמח. הצעתי שנכין כמה כרטיסי ברכה, תמיד יש מתי ולמי לתת.
כמה טאבים שיודבקו בהתאם לצורך.
תופסן לדפים שהדבקנו עליו פרחים.


מי שמכיר את רון מבין למה לין בחרה לסימניה דווקא את הצ'ארמים האלה



את זה הכנתי עוד כשהמחברת היתה בגדר הפתעה

אלו היו הדפים הראשונים שהכנתי וממש נהנתי להכין אותם.


הזמנתי ב EBAY עוד כל מיני דפי ממו ומדבקות שנוסיף כשיגיעו



זה כי היא כזאת...





כאן אמורה היתה להיות תמונה של רון כחלק מההפתעה (אולי עוד תהיה?)



לין בקשה שיהיה מקום  להדביק גזרי ציטוטים של קטעים כתובים ומשפטים

מדבקות TEA & SODA, ומעטפה - ברור...



בילינו יחד כמה שעות יצירה נעימות.
עכשיו המחברת בטוח תענה לצרכיה וכמובן שהיא אוהבת אותה.
לין, בהצלחה... 
מצדיעה לך!

רינת

את הרשומה הזו כתבתי באפריל. בינתיים לין סיימה את בה"ד 1. 


תגובה 1:

לאתר החדש