יום שני, 11 בפברואר 2019

מחברות

מה מביאים למארחים שלא מכירים? זו הפעם הראשונה שנפגשים איתם ועוד אצלם בבית בארוחת ערב שבת. בעיר זרה  מעבר לים. 
אני יכולה להבין את המארחים שלא מכירים את האורחים ומבקשים שלא להביא כלום.
לגמרי מביך לשני הצדדים. המארחים שלא רוצים לחייך חיוך של תודה על מתנה שהם אפילו לא יכולים להחליף ואורחים שלא יודעים מה להביא.
לבוא בידיים ריקות זה מצב שלא יכול להתקבל. 
הסיפור הוא שאנחנו טסים עם חברים לסוף שבוע ארוך בפריס והוזמנו לאורחת ערב שבת בבית משפחתו של האח של החבר. 
התקשרתי יומיים לפני הנסיעה אל החבר והצעתי שאכין מחברות. החבר כל כך שמח על הרעיון שפותר את עניין לא לבוא לגמרי בידים ריקות ובכל זאת להביא דבר מקורי ובטוח שימושי. 
בררתי כמה נשים / נערות יש במשפחה והכנתי עבור כל אחת מהן מחברת ובס"כ 5 מחברות.
הן יודעות לקרוא עברית כך שהמדבקות של TEA & SODA מתאימות גם הפעם.

תמונה קבוצתית של כל המחברות 
 המחברות נכרכו מצ'יבורד 1.8 מ"מ.  נוח יותר לחירור בסינץ.  
לפרקטיות  ונוחיות שימוש במחברת אני מוצאת שלכריכה הקדמית מספיק ציבורד בגובה  "3/4 1 (4 ס"מ)

המחברות נעטפו בנירות מדוגמים מתוך הסטאק הפרחוני והצבעוני FLORAL BRILLIANCE של DCWV

דפי שורות עם קישוט שהגיעו בטעות במשלוח מהסדריה.

הטעות הזו טובה לי מאוד כי מעכשיו כשהמחברות עבור נשים / בנות בהחלט אני מאמצת.

(בשביל גברים / בנים אשאר עם הדפי שורה הרגילים). 
המחברות נכרכו בסינץ בספירלה "3/4 שעליה אני קושרת בערבוביה  צבעונית, שעושה לי מאוד שמח, סרטים בעוביים שונים, חוטים וטול.
מסטאק אחד יצאו 5 מחברות שונות. כל מחברת אחת יחידה ומיוחדת. אכן מתנה אישית מקווה מאוד שהמארחות שלנו יאהבו.
אספר לכם כשנחזור.


ועוד כמה מחברות בשביל השראה... 
מחברת שהוכנה כמתנת גיוס לרוני
מחברת שהוגרלה בערב החלפות בקבוצת הווצאפ אפ של היוצרות הדרומיות חנוכה 2018


  מחברת שניתנה באותה החלפה





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לאתר החדש