יום ראשון, 7 באפריל 2019

אלבום לשקד- אלבום שדרת תחרה בקופסה

לחברים שלנו נולדה, בשעה טובה, עוד נכדה.
שאני לא אכין אלבום?....
ברור שכן!
אז הכנתי לשקד אלבום כרוך בסרט בתוך קופסה עם חלון

הפעם שיניתי את הקונספט והאלבום ישכון בתוך קופסה ולקופסה חלון.
אלבום ורוד כיאה לתינוקת.
הקופסה לאלבום נבנתה מצ'יפבורד. ניסיתי ליצור קופסה שתהליך העבודה שלה יהיה פשוט ומהיר. נראה לי שמצאתי את הדרך. עוד קצת שיפורים פה ושם ואוכל להגיד שהצלחתי.

האלבום כרוך בכריכה קשה וקשור בסרט במקום שידרה. 
כך נראה גב האלבום 

50 דפי האלבום מעוטרים בפס תחרה מפונצץ' בפאנץ' בורדר של EK (אני בתהליך החלפת כל הפנצ'ים לפנצ'ים המצויינים של KE. מומלצים ביותר. יקרים אבל עושים את העבודה הרבה יותר טוב).
גודל האלבום "1/4 6 * "1/2 8
מתאים לתמונות בגודל "4 * "6  (10 * 15 ס"מ)
בכל דף אפשר לשים לפחות תמונה אחת כך שיש בו מקום ל 50 תמונות ו / או טקסטים.
אצרף לאלבום מארז מדבקות לעיצוב אלבום לתינוקת שמתאים בצבעים בדיוק. כשיוספו התמונות יודבקו המדבקות בהתאם. 

את הקופסה עיטרתי באותו הסרט שהאלבום נקשר ונכרך. 
מגזרות פרחים מאחד הדפים המדוגמים בסטאק.
לחיתוך השם נעזרתי בשבלונת אותיות.
מעט נקודות חן ופס מפונצ'ץ כמו בדפי האלבום.
הוא ימסר כך ששהוא שוכן בתוך הקופסה הסגורה.
מקווה שיהיה לטעמה של האם... 

כן. סדנאות בהמשך...

רינת





























4 תגובות:

  1. מדהים אריזה נפלאה אלבום יפה ממש מתנה שכל יולדת היתה מתרגשת לקבל.

    השבמחק
    תשובות
    1. איריס תודה רבה יקרה. נראה לי שיהיה לי קשה להפרד מהקופסה.

      מחק
  2. מקסים ומעניין... כל פעם מחדשת לנו משהו. יישר כוח

    השבמחק
    תשובות
    1. מוניקה יקרה, תודה רבה. מחדשת לכם ולי ומאתגרת את עצמי

      מחק

לאתר החדש