יום שני, 8 ביולי 2019

מעמד שולחן גם לבנים

אולי חפרתי אבל מה 'כפתלי!  כל כך כיף לי ואני נהנת להכין את המעמדים לשולחן אז הכנתי גם אחד בגרסה לבנים. הסטאק SEAWORTHY של DCWV.
התעלמתי מהדפים עם ה FOIL. בכל זאת לבנים...
הבסיס הוא אותו בסיס כמו במעמדים הקודמים. חתכתי בקווים ישרים. כדי להתאים לבנים, וסליחה על כך שאני כל כך מיגדרית היום. יהיו לי עוד הרבה הזדמנויות למעמדים עם ביג שוט כמו המעמד הזה.
כדי לרמוז קצת יותר על אווירת הימאות הוספתי חוט שמשון שחובר עם ניטים. (ככה זה כשהעבודה ספונטנית. נאלצתי למצוא פתרונות).
הוספתי קשר פפיון ועליו צ'ארם הגה אוניה ונקודות חן מט (המשלוח הגיע תוך שלושה שבועות).
הפנקס הפעם נטול סרטים קשורים. התאפקתי!
קשרתי חוט שמשון וצ'ארם עוגן ברוח הסטאק.
את השקף בחזית הפנקס החתמתי במילות שיר.
כמה כרטיסית מתוך הסטאק שאיגדתי במיני אטב כביסה וגם עליו קשרתי חוט שמשון עם נקודת חן מט.
מקווה שמי ששאלה אותי אם המעמד יכול להתאים גם לבנים קבלו את התשובה...מה אתן אומרות?

הייתי נותנת אותו לרון שיפליג איתו בימים אם רק היה בשבילו מקום בספינה.
גב המעמד 

בטוח אמצא לו שולחן אוהב.

ומי ששאלה בקרוב סדנאות הורה וילד וגם מבוגרות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לאתר החדש